miercuri, 26 ianuarie 2011

Fine de semestru

Wow... pot spune foarte mandru si multumit ca sunt la final de semestru. Au fost 3 luni in care mi-am cunoscut colegii, profesorii,3 luni in care am adunat impresii si am lasat impresii. Impresii care vor cantari si care vor conta in viata atat cea de student cat si dupa. Au fost 3 luni de acomodare, de cunoastere, si chiar autocunoastere. Pot spune ca am facut si greseli, ca orice student. Una din ele este aceea ca mi-am lasat toate temele pentru vacanta. Greseala nu e ca le-am lasat ci ca nu le-am facut nici in vacanta. 

Acum mai am o saptamana pana la primul examen. Sesiune...ce urat suna... Sesiunea este acea perioada a anului universitar in care toti sunt bagati in priza, toti invata, automatele de cafea se golesc in timp record, salile de lectura sunt pline pana la refuz inclusiv noaptea. Noptile dinaintea sesiunii sunt acele nopti nedormite, urmate de zilele in care studentii apar cu ochii umflati si dezorientati pe la cursuri (in cel mai fericit caz daca mai apar). Zilele sunt si ele scurte si trec repede... sunt zile plinde de speranta, veselie, tensiune, suspans sau lacrimi. 

Of sesiunea asta...pare ca e facuta special pentru a chinui creierele studentilor... Eu, personal, vad sesiunea ca pe o inlantuire de examene pentru care ne-am pregatit mai mult sau mai putin, examene pe care ne dorim din toata inima sa le trecem. O insiruire de examene care nu ne vor folosi la nimic, dar noi tre' sa invatam pentru ele, ca asa vrea X si Y, sa mentina Romania la nivel inalt, un nivel in care tinerii stiu multe...sau de fapt , au impresia ca stiu multe, insa nu stiu absolut nimic.  Sesiunea este o ocazie buna de a mai pierde noptile, de a te mai uita la filme intre referate, si teme, de a dormi cat mai mult ziua, este o scutire de actiuni casnice...si ce ne mai vaitam atat....e perioada de dinainte de vacanta...;) perioada aia faina in care nu mergem decat rar la scoala, in anumite zile... la anumite ore...nu ca in timpul anului...da...sigur..funny...e perioada examenelor...:(( 

E dimineata, si am invatat toata noaptea, iar acum musai la scoala sa predau ce am scris...asa k see ya soon

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu