miercuri, 11 mai 2011

Ai facebook - deci - existi!

Stateam zilele astea si ma gandeam la o afirmatie destul de penibila, dar destul de utilizata in ziua de azi - "Ai facebook - deci existi!" ...  Wow...eu pana la 18 ani nu am avut facebook...so what? nu am existat?  A mea mama si-a creeat un astfel de cont abea acum 1 sapt ... oare toti anii precedenti nu isi au valoare? Si totusi se spune ca daca nu ai  un astfel de cont nu existi. It can be true, avand in vedere faptul ca viata reala , scoala, afacerea etc s-au mutat pe fb. Chiar si prietenii sunt numai pe fb, sunt tot timpul online dar niciodata de gasit...
In legatura cu facebook-ul - ce nu inteleg eu, este diferenta intre hi5 si facebook. de ce a trebuit sa ne mutam de pe o planeta pe alta? Ce face diferenta? Daca pe hi5 aveam toti porecle (nicknames - pentru cei emancipati) si rar dadeam cuiva id-urile noastre de mess, acum, pe Facebook scriem cu mare incredere numele real, membrii familiei, postari publice, nu numai mesaje private, id-ul de mess, adresa, locul de munca, unde invatam... Tot. De ce? ce ne determina sa avem incredere in fb mai mult decat in hi5? O intrebare la care nu stiu daca imi voi gasi curand un raspuns - Oare pentru ca suna british, si avem incredere mai multa? Ce? Englezii nu pot trage in tzeapa? Nu au servicii secrete de informare? Sau poate ne-am saturat de viata simpla, lipsita de griji pe care o duceam. Sunt oameni care nu au ce pune pe masa dar care au facebook. So, mister Z. what about giving us some money for food? We can't work. We are handicaped... we are Facebookians. No further comments.
Cand am vazut ce amploare ia acest fenomen, l-am sunat pe cel mai bun prieten al meu si i-am zis - Ioane, lumea este tampita! What the ... !
Cand am vazut ce amploare a luat Facebook -

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu