marți, 27 septembrie 2011

DG - a great musical evening

DG - Sa nu creada careva ca vorbesc despre moda, haine si diverse. Ma rog, o sa aduc si despre acest capitol vorba dar mai incolo. DG vine de la David Garrett. Da, DG la Sala Palatului. Un show exceptional. Un show de milioane! (mai ales cand esti in compania cui trebuie). M-am dus la concert putin buimacit.1. Nu stiam unde se tine exact si 2. Nu stiam cine e David Garrett. :) Funny nu? Mai funny a fost ca am intrebat cine e acest "necunoscut" in gura mare in sala inainte de concert, in loc sa o fac in taxi. Privirea domnului de langa mine nu a fost chiar funny - si il inteleg :  Adica vii la un concert si nu stii cine canta? Sau nu sti cine e cel care canta? God - era vorba de unul dintre marii violonisti ai lumii. So what? Pentru mine nu era decat un blond tanar, foarte fashion si care canta exceptional. Abea la sfarsit am realizat de fapt cine era acest om, si ce putea face el din vioara aia. God, cata maiestrie! Pauza - a fost cel mai trendy moment. Atat de mult imi place sa stau si sa privesc lumea, sa observ... si sa comentez, bine inteles. Stateam in pauza, atat de relaxat,priveam in jurul meu si ... ma amuzam, mai comentam, ceva obisnuit. Atatea persoane care nu au nicio legatura cu muzica clasica, cu astfel de iesiri, sa nu mai zic ca multi nu aveau habar cum ar fi trebuit sa se fi imbracat la o astfel de ocazie. Pantaloni de latex albastri, pe o tanara duduie, pantaloni scurti si maiou pe un tanar "domnisor". The Pink Panther - da, o stimata duduie umflata cat Milka, negrutza, imbracata in roz cu dantele negre...Penibil. Defila prin fata mea pierduta...Cea mai tare faza a fost cand o tzacanita din fatza mea a pus un ziar pe care il tinuse in mana, in geanta si apoi i-a facut semn sa taca. What? Ca la prosti! Ori nu vedea ca nu e nimeni langa ea, ori nu si-a dat seama ca ziarele nu vorbesc. Ma rog, nu vorbesc pe cale orala, ci doar prin scris. Concertul incepuse deja sa mi se para vesnic tocmai pentru ca muream de foame. A meritat, insa, datorita finalului exceptional. Piruete facute cu instrumentele, iar Garrett si-a aratat adevarata valoare prin niste ciupituri ale corzilor cu arcusul infernal de greu de realizat.  
A fost o seara minunata! Atat de minunata incat era sa uit ca tot azi am cunoscut-o pe M. O fata tzacanita, ma scuzati - de-a dreptul nebuna, dar foarte desteapta si de treaba. Si daca ma gandesc mai bine - cine nu e nebun in zilele astea? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu