marți, 22 martie 2011

Intrebari despre clipele traite

Am plecat! S-a incheiat? A disparut tot farmecul? Toata magia acelor clipe petrecute impreuna? Imbratisari, saruturi, atingeri, zambete priviri. Toate fac parte din mine. din tine. Din noi! Sunt clipele ce ne leaga, clipe care au trecut ca un fulger prin nor. Privesc si intelegi ce spun, zambesc si stii ce imi doresc, clipesc si stii ca sunt acolo, te trezesti si iar zambesti. Asta este dragostea. Asta este, pentru mine, acea licarire, acea traire...este viata! A fost viata! Acum...am plecat. Oare voi mai retrai clipele acelea? Oare le-ai trait si tu? Sau au fost de moment? Un teatru ieftin fara public? Te voi revedea curand? Sunt departe, dar voi fii iar acolo. pentru tine. Ma vei mai vedea? Imi vei mai zambi? M-ai luat in brate si mi-ai zis "esti al meu!", Te-ai uitat in ochii mei si am inteles...teama? ezitare? placere? iubire? Un amestec de sentimente. Timpul a trecut asa repede! Nu am sa uit dimineata cand ai pasit in camera, ai zambit, si m-ai imbratisat. Ai venit, m-ai sarutat si ai plecat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu