duminică, 10 aprilie 2011

Fenomenul Gaga, gINNA, si Virus

Mi-a venit in minte sa scriu despre acest subiect cand am citit declaratia facuta de un actor roman cunoscut ca un  mare critic al celebrei ... dive - sa spunem asa -. Mesajul sau suna cam asa "Generația care îmbrățișează Lady Gaga mi se pare terminată. Am mai spus chestia asta și mi-a sărit foarte multă lume în cap. O mai spun încă o dată și îmi susțin declarația" - "”Lady Gaga a mutilat o generație întreagă de copii". 

Nici el si nici eu nu suntem impotriva divei ci a fenomenului Gaga, a faptului ca melodiie sale nu spun niciun mesaj afara de un Alejandro gemut, scremut, un Alejandro pe care deja il place toata lumea. Muzica din ziua de azi, cum spunea si R.F. nu mai transmite nimic. Nu mai exista muzica, ci doar ritm si scremeri.Vine una peste noapte cu ochelarii cat casa, cu carnea d ela porcul de craciun pe ea ca bani de haine n-are si hop top o iubeste toata lumea si e artista. Daca ea este artista, Angela Similea cum mai e? Madalina Manole? De-aia aleg adevaratii artisti sa moara, ca numai asa isi fac publicitate. Sincer! Am ajuns de rasul lumii. Am decazut in ultimul hal. Suntem o "generatie terminata", "mutilata" chiar de acest fenomen, si se pare ca ne place! Nu va dati seama ca ea castiga milioane de pe urma prostiei voastre? Ceausescu a tinut la distanta artistii de sufletele oamenilor si pe unii chiar i-a indepartat definitiv, dar nu a inlocuit valoarea, calitatea cu Muste, Gagautze, paraziti din-astia care mai de care mai jalnici. Ascult Lady Gaga! De ce? E cool.
De ce e cool? Ca e cool! Ascultam ceva impus desi nu stim de ce ascultam. 

Repet, nu ma refer la diva in parte, ci la mesajul pe care aceasta (nu)il transmite. In aceeasi categorie mi-as permite sa mai bag alte doua nume mari ale muzicii non-sense, ale banalitatii : gINNA (scuze, era Inna ;) ) si Miley Virus...sau Cyrus? whatever! Hannah Montana in special. Un alt fenomeni care a spalat creierele copiilor, unei generatii nevinovate, usor de atacat. O generatie care nu mai viseaza sa ajunga doctorite, profeoare, nu se mai joaca cu papusi, nu se mai duc la scoala sa invete ceva, ci pentru simplul fapt sa vada lumea noul ghiozdan cu Hannah Montana, pe care mami i l-a cumparat de la Holywood ( Dragonul Rosu). Toate se vad deja dive, si cand or sa creasca mare o sa le fie mirarea ca nu vor ajunge altundeva decat intr-un birou, niste secretare, intre hartii, documente, sau hai, poate putin mai bine, sau chiar putin mai rau, la sapa. Dar noi ascultam Gaga si Montana! Trist! Desteapta-te Romane! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu