sâmbătă, 2 aprilie 2011

Prietenia...

A trecut mult timp de cand nu am mai avut ocazia sa ma gandesc asa detaliat la viata mea, la oamenii din jurul meu, la principiile mele, si la criteriile pe care imi cladesc prieteniile. A trecut destul de mult timp si de cand nu mi-am mai facut prieteni, si asta s-a intamplat., cred eu, datorita faptului ca oamenii nu mai sunt capabili sa fie sinceri. Nu mai sunt capabili sa ofere prietenia lor. Avem liste pline de mess, conturi pe toate site-urile posibile, facem tot ce este posibil pentru a avea cat mai multi prieteni, dar...oare cati dintre cei pe care ii adaugam ca friends atat in listele de mess, cat si pe conturile de socializare ne sunt prieteni adevarati? Sa ai prieteni adevarati in conturile respective inseamna sa ai si curajul de a avea un cont sau un id cu poza ta, cu numele tau, insa acest lucru nu este posbili prea mult. Avem liste pline, agende de telefoane supraincarcate, vorbim cu atatia oameni, dar cand suntem nevoiti sa le spunem pe nume nu stim. oare acestia ne sunt prieteni? Prieten adevarat nu e acela care raspunde la un mass, la un salut pe mess, care da accept la o poza pe un site, care comenteaza sau care raspunde la intrebari despre noi ca si cum ne-ar cunoaste de o viata. Prieten imi e acela care e acolo si cand zambesc, dar si cand plang. Care e sincer cu mine, care se supara dar care stiu ca imi ramane alaturi. Este acela care a ajuta nu este o povara. Prieten e acela care nu iti scoate ochii. Prietenul este rar. Siteurile sunt de socializare, nu fabrici de facut prieteni. A socializa inseamna a vorbi, a discuta cu persoane deja cunoscute, si cu care ai ceva in comun. Putem scrie orice la hobbyuri,daca nu practicam din ele impreuna, live, nu putem spune ca suntem identici. Prietenul, pentru mine, este persoana care stie ce are de facut fara a ii cere. Acela care iti zambeste cand nu te astepti, acela care te ridica atunci cand ai cazut. 
Am numai 5 prieteni adevarati si ma consider deja un om foarte bogat. Nu am multi, dar nici putini, am exact cat imi trebuiesc pentru a fi eu. Pentru a putea zambi si a putea spune am prieteni! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu