sâmbătă, 10 decembrie 2011

Cu sau fara membre ?!

Nu imi pot imagina viata fara maini : fara sa pot tine cana de ceai, fara sa ma intind dimineata cand ma trezesc, fara sa dau un sms cand am nevoie sau sa notez ceva ca sa nu uit. Nu ma pot gandi cum ar fi sa traiesc fara sa imbratisez pe cei dragi, fara sa ii tin de mana, fara sa pocnesc pe cine trebuie :)) fara sa am ce impreuna atunci cand ma rog. Nu as putea trai nici fara picioare, fara sa merg , fara sa sar, sa tzopai, sa alerg ... Si ma gandesc acum ... Nu scriu ca mi-e lene, nu ma rog ca mi-e somn, nu dau sms ca (cica) nu am timp, Nu imbratisez ca nu merita, Nu alerg pentru ca e greu, obositor si de ce sa alerg. Nu tzopaim pentru ca suntem maturi ... iar oamenii mari nu au voie sa isi exprime, vizibil, fericirea. Nu alergam la sport pentru ca e prea tarziu sau prea devreme pentru asa ceva. Numai scuze ... si cand ma gandesc cat de penibile sunt. Nu suntem fericiti :(  (zicem noi)... Sper sa putem trece peste toate astea si sa invatam sa apreciem tot ce avem - Nimic nu ni se cuvine ... Haideti sa ne folosim mainile si picioarele ... si la lucruri bune , nu numai la rele ;) O seara cat mai placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu