sâmbătă, 31 decembrie 2011

La multi ani 2012!!!

A mai trecut un an ... Cu bune ... cu rele ... frumoase, urate ... Un an din care am invatat multe. Un an in care mi-am facut prieteni noi, in care am trait experiente noi. Un an din care nu regret nimic. Sau poate ca nu am profitat de el la maxim. Ma intreba cineva acum o saptamana - "Daca aceasta ar fi ultima ta saptamana? sau ultimul tau an?" Grea intrebare. Nu stiu ce as face. Probabil, daca as stii asta, cu siguranta as escalada un munte, as face Bunjee Jumping, as petrece tot timpul alaturi de cei dragi, i-as pupa pe toti, as raspunde la toate telefoanele, as raspunde la toate mesajele, as scoate pe toata lumea din lista de ignore si le-as multumi. Anul acesta a trecut atat de repede!!! Sunt inca putin shocat.
In 2011 am avut parte de cea mai frumoasa iarna. Am avut parte de cea mai frumoasa zi de nastere din viata mea alaturi de colegi si prieteni apropiati. In 2011 am participat la cele mai frumoase petreceri si concursuri Asiatice si tot in 2011 am avut sansa (pentru putin) sa vad China. O cultura diferita, un mod de viata total diferit...In 2011 am avut ocazia sa imi dau seama cat de binecuvantat sunt la mine in tara (desi se poate si mai bine - dar si mai rau). In 2011, spre final, am intalnit oameni noi. Oameni pe care nu ma asteptam sa ii intalnesc niciodata - si totusi s-au intamplat minuni - si zic asta pentru ca nu e nimic la voia intamplarii. Am petrecut cea mai frumoasa toamna alaturi de oameni dragi... de fapt alaturi de cei mai dragi oameni mie. In 2011 am petrecut cel mai frumos ante-ajun de Craciun alaturi de oameni speciali, si un ajun de Craciun linistit. 

2011, insa, a fost si anul in care am plans de bucurie dar si de triste. A fost anul in care am gresit foarte mult, anul in care am fost, poate, mai copil decat trebuia, uneori. 2011 a fost si anul in care am ignorat foarte multa lume si anul in care mi-am facut curatenie generala in listele de prieteni. 2011 a fost si anul in care am facut pe cei din jur sa sufere din cauza mea, un an in care am gresit enorm fata de cei din jur. 

Ultima saptamana din 2011. A fost una de care nu am profitat deloc. A fost o saptamana pe care am lasat-o sa ma deprime, sa ma enerveze si sa ma intoarca pe dos - dar cu toate astea, ultima saptamana din 2011 se incheie intr-o seara de vineri ... o seara frumoasa ... ceea ce face ca intreg anul 2011 sa fie unul special. Un an 2011 de vis. Un an 2011 reusit si fericit. Un an din care nu am niciun regret.

Cu aceasta ocazie as dori sa va multumesc colegilor - pentru ziua de nastere superba de care am avut parte anul acesta. As vrea sa va multumesc Parinti ca m-ati suportat si anul acesta (mai ales cu plecarea in China) . As dori sa va multumesc colegi pentru timpul frumos petrecut la ore. As vrea sa va multumesc,dragi profesori, pentru ingaduinta dumneavoastra. As vrea sa multumesc prietenilor mei ca mi-au fost alaturi si in acest an.

Si nu in ultimul rand as dori sa ii multumesc cuiva special ... pentru Timpul, Atentia, Rabdarea acordate si pentru ca a reusit sa imi ofere cea mai frumoasa toamna, cel mai frumos Craciun si cel mai frumos sfarsit de an! Toate astea nu fac decat ca anul 2011 sa reprezinte un an PERFECT!!! 

Multumiri speciale vreau sa aduc lui Dumnezeu, pentru ca mi-a dat sanatate, putere, dragoste, mangaiere, prieteni minunati, si niste parinti deosebiti (fiecare cu ale lui :)) )

Pentru 2012 nu imi propun lucruri mari (prefer spontaneitatea) ci imi doresc numai sa profit de timpul pe care il am - mai mult. Sa profit de sansele care trec pe langa mine mai mult si sa folosesc timpul pus la dispozitie spre binele celor din jur si implicit al meu. In 2012 voi refuza tot ce e negativ in jurul meu. Voi ignora fiecare persoana, actiune, gest sau factor care gandeste sau actioneaza negativ asupra mea. Nu putem urca si nu putem fi fericiti intre oameni negativisti, astfel in anul care vine ma voi inconjura numai de aceia care stiu ce vor si care stiu ca se poate. Ma voi inonjura numai de oameni care cred in mai bine. Imi propun ca anul care imi sta in fata sa fiu mai bun, mai intelegator, mai putin tacanit, copil si nebun (prietenii stiu de ce :)) )

Imi propun sa fac din 2012 un an mai bun ca cel pe care il lasam in urma. Un an de succes!

Iti diresc si tie, acum, multa sanatate, bucurie, fericire, liniste si pace. Iti doresc un an plin de succese, un an in care fiecare dorinta sa ti se implineasca (stii tu, viseaza si apoi da-te jos din pat si treci la munca pentru realizarea visului).  Iti doresc un 2012 exact cum il vrei tu!!!

La multi ani

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu