vineri, 21 octombrie 2011

Intrebari comuniste!

Sunteti de acord cu spionajul? Cu acele intrebari tampite? Cu recensamantul? Eu NU! Daca intr-adevar i-ar interesa numai cati romani mai sunt nu ne-ar intreba toate porcariile! Iar daca vor CNP-ul sa se duca sa il ia de la politie! Eu nu le dau nimic- si va sfatuiesc si pe voi sa faceti la fel! Cand ti se cere cnp-ul nu miroase a bine! Iar eu nu am incredere in ambulantii aia care s-au oferit sa mearga din casa in casa. De unde sa stiu ca este autorizat sa faca asta? De unde stiu eu ca nu face actele alea pierdute? Sau ca nu ia datele de acolo si le foloseste pentru alte lucruri? Pun pariu ca 80 % din romani vor da cnp-ul. Asta este cea mai mare dovata de prostie si imbecilitate a poporului roman! Statul a uitat ca ne-a sfatuit s anu dam cnp-ul nostru strainilor? ci numai celor autorizati in locuri autorizate : precum primarie, politie, etc? Mi-e groaza! Eu il voi face la telefon acest kestionar prostesc! Pun pariu ca voi refuza sa raspund la jumatate de intrebari! 5000 lei amenda? Dar nu am refuzat sa particip ci doar sa dau detalii despre mine si viata mea. La urmatorul recensamant o sa fim intrebati si ce chiloti purtam, ce mancare mancam, Cat vorbim la telefon, cu cine, ce culoare ne c***m! Cea mai mare prostie! Si mai prosti romanii ca accepta! ;) Un recensamant ar trebui sa fie clar: Numele, Adresa, Cetatenia si atat! Eventual locul de munca si unitatea de invatamant sau d emunca unde esti acum! Atat! restu' ... Vaaaai! Asta vi se pare voua democratie? :o Eu deja ma infior!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu