marți, 18 octombrie 2011

La multi ani, TATA! (19.Octombrie)

Vreau sa incep acest articol prin a afirma cu sinceritate faptul ca sunt un om norocos! Fac parte din categoria acelor oameni care s-au bucurat de parintii lor, oameni care s-au bucurat de prieteni adevarati, de un acoperis deasupra capului si de sustinere totala din partea familiei, dar cel mai important: M-am bucurat de sanatate totala! Nu am o viata perfecta! iar daca as avea-o cred ca ar fi mult prea plictisitoare, dar : iubesc, sunt iubit, am 2 parinti cu creier, inima si sanatate. Am prieteni care imi sunt aproape in orice situatie! Nu sunt perfect , dar: zambesc, sunt fericit, sanatos, sunt sensibil, romantic (cum zicea cineva ;)) - dar cel mai important : Sunt exact cum mi-am dorit! Nu imi asum niciun merit pentru cele de mai sus ci le multumesc pentru toate acestea : lui Dumnezeu, parintilor, si celor dragi!
Tot timpul, tuturor le vorvesc despre mama si toata lumea ma intreba "dar tu nu ai tata?" Ba da! Am si mama si tata! Dedic,insa, acest articol tatalui. Tatalui meu! Provin din categoria oamenilor care au trait cu un tata alaturi. Un tata care nu a lipsit noptile de acasa. Un tata exemplu. Un tata exceptional! 
Tatal meu a fost acolo in fiecare seara. M-a ghidat, m-a ajutat, mi-a aratat drumul, am cazut si m-a luat de mana, m-a ridicat si mi-a zis "mergi! Nu renunta!". Un om care a petrecut ore in sir cu mine in parc netinand cont ca e vara, iarna, frig, ninsoare. A fost acolo! Un om care a avut rabdare sa raspunda la toate intrebarile stupide ale copilariei! Tatal meu m-a invatat sa fiu bland! Mi-a dat o educatie morala! Tatal meu este omul care m-a invatat sa tin lingura in mana si care m-a invatat sa tin stiloul si sa scriu. Tatal meu a fost cel care m-a luat si m-a condus de mana in primul 15 septembrie al vietii mele! A fost cel care mi-a pictat desenele pentru ora de desen! A fost cel care a strans in urma mea si a facut curatenie pana ... si acum :D Tatal meu este omul care m-a invatat sa apreciez viata! M-a invatat sa bat primul cui, sa sap prima floare! Tatal meu mi-a aratat ca nu conteaza cat esti de bolnav si cat te cred altii de leguma : atata timp cat iti pastrezi creierul liber si sanatos, totul este posibil! Tatal meu este omul care a plans atunci cand ma plecat departe! A plans cand am suferit! A plans si cand m-am intors de departe! De bucurie!  
Insa mai sus de toate, omul acesta mi-a fost si imi este TATA! Un tata exemplar! Un prieten exceptional! 
As dori in final, sa ii multumesc mult pentru toate momentele frumoase, pentru tot ajutorul si timpul acordat! As dori sa ii multumesc ca a spus Da in iarna lui 1992 ;) Ii multumesc ca a ales sa imi fie tata, dandu-mi ,astfel, sansa de a purta un nume atat de minunat ;) ! Nu doresc decat ca bunul Dumnezeu sa ii ajute, sa ii dea sanatate si viata lunga! 
Tata, iti urez un sincer LA MULTI ANI! 
Cu dragoste si respect Cristian Teodorescu, fiul tau!  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu