sâmbătă, 1 octombrie 2011

Victory Photo comment - 在北京

Mesajul de mai jos reprezinta un comment la o poza de pe facebook. O poza facuta in aeroportul din Beijing.(http://www.facebook.com/photo.php?fbid=285392324810408&set=t.100001344873821&type=1&theater)

God ce zi a mai fost si aia ... :) Mi-amintesc acum cu zambetul pe buze de ea, dar atat de stresanta si plina de lacrimi, durere si regret a fost ... Dupa un Drum foarte plictisitor cu Aerosvit sa te trezesti la Cuca unde nimeni nu stia engleza ... (Ce noroc am mai avut si cu Veronica). Sa mai zic si de pilotul de la Air France care mi-a rupt sandaua? Noroc ca aveam tona de incaltaminte la-ndemana.Nu imi aminti, Iulia, draga, de clipele petrecute prin Beijing cu Florina :)) ea se distra de minune in timp ce eu muream d enervi si as fi pocnit pe toata lumea din jurul meu :)) La gara sa nu mai zic ... cand am asteptat afara si o cershetoare nebuna a venit la Florina sa latre, si nu mai pleca... a fost de coma. A fost ... amuzant intr-un final ... :) Sa vezi doi cretini cu bagaje de 30 de kile urcand scarile Garii si autogarii din Beijing. O ma ga! Mai era si ziua Florinei, apoi astfel de zi de nastere nu mi-as dori Ever!Totul a inceput sa fie mai domestic si comestibil cand am intrat in KFC.in gara. A fost altfel. sau sa vezi o sala plina (6 terminale) de oameni holbandu-se toti la tine. Si Salbaticia in care am ajuns cu taxiul in Shijiazhuan. Nu imi aminti. ca pe net totul era in centru si ei ne-au dus in centrul ... campului :)) .... Dar una peste alta mi-e dor! Mi-e dor de saracia de acolo, si in ciuda acelei saracii oamenii zambec, te ajuta, sunt happy...multumiti. :( Mi-e dor de cafelele din Starbucks ... si de comenzile de la shaorma (cand i-am cerut lipton si mi-a dat suc de mere praf cu sifon, ca la tec :)) )  

Ce vremuri, ce zile ... ce dor...!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu