duminică, 16 octombrie 2011

A trecut vacanta cu trenul din ... China

A trecut si vacanta de vara! Atat de scurta mi s-a parut prima jumatate dar atat de lunga mi s-a parut a doua jumatate, mai exact spre sfarsit. Ultima luna. Vacanta aceasta a fost una speciala. 2 saptamani de vis la mare, care nu s-au terminat tot la fel de happy (cel putin eu nu eram happy din cauza arsurilor de pe spate). Am invatat pentru bursa si am plecat - in China ... Nu este important cat am stat in China ci faptul ca am pus piciorul in Asia. in China. Am zburat cu avionul cat pentru tot anul, si mi-am dat seama cat de happy pot fi cei care lucreaza in echipajele din avioane...Sa fii tot timpul acolo sus ... Sa vezi apusul, rasaritul de deasupra norilor! Ce poate fi mai minunat? Tot vara aceasta am cunoscut oameni speciali. Oameni care din acel moment au fost cu mine, chiar daca eram la mii de km de ei, ei erau acolo, alaturi de mine ... Oameni speciali care m-au sfatuit, care mi-au spus o vorba buna, care m-au facut sa inteleg ... lucruri, oameni, intamplari. Vacanta aceasta a fost momentul in care mi-am dat seama de prietenii pe care ii am cu adevarat alaturi de mine, si asa a inceput curatenie de toamna in listele de mess, facebook, si alte cele. Tot vacanta asta am inceput sa zambesc mai des, m-am indragostit, am ras, am plans, am trait emotii puternice. A fost vacanta in care mi-am dat seama cat de bine este ACASA ... A fost o vacanta minunata ale carei actiuni au efecte chiar si acum ... si cred cu convingere ca vor avea mult timp de acum incolo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu