marți, 18 octombrie 2011

Sictir!

Seara buna, again! Chiar daca mi s-a reprosat (de catre o persoana la care tin enorm - deci nu a fost nici spus si nici primit cu rautate :), asta ca sa clarific lucrurile de la inceput! ) ca articolul de ieri a fost cam dur ... in seara asta nu voi juca mai bland. De data aceasta nu am mai avut o ora plictisitoare de pedagogie (ci una de literatura engleza) ci vreau sa vorbesc despre cu totul si cu totul altceva! Am ajuns sa imi fie frica sa mai deschid presa online sa citesc, sa nu zic de faptul ca la TV nici nu mai indraznesc sa sper! Nu am nimic cu calitatea proasta a presei, nici cu incultura jurnalistilor (in acest articol, pentru ca in general condamn cele doua lucruri de mai sus) dar de 3 zile incerc sa citesc si eu cateva noutati despre ceea ce se mai intampla in jurul meu pentru ca sunt satul pana peste de Confucius, si alte bazaconii! Incerc sa ma "cultiv" daca se poate spune asta! In fine ... ei, bine, nu pot! Toata presa este focusata pe subiectul anului, ca daca spun al saptamanii sunt foarte modest, si nu e cazul. Nu este vorba despre lady gaga being normal, nici despre Brad Pitt ... ci despre Huidu-si celebrul lui accident! Eu nu inteleg ce este celebru aici? Huidu? sau accidentul? Articole, buletine de stiri intregi, si talkshow-uri , toate au in ultimele zile aceeasi tema.Daca se discuta din perspectiva copilului lasat orfan in urma unui accident provocat de un indiferent, arogant  care se mai intampla sa fie si mare diva, as mai fi zis. Dar de saracul copil si mortii lui nu se intereseaza nimeni. Tot ceea ce conteaza este Huidu, familia lui care nu a patit nimic, masina lui de 100.000 euro si faptul ca el nu isi mai poate continua cariera. Sau poate din puscarie. Ce e mai jenant si intra chiar in penibil este faptul ca nimeni nu stie nimic concret. Toata lumea isi da cu parerea! Toata lumea face speculatii! De ce nu se asteapta un raspuns clar? Desi sincer? Nici speculatiile nici finalul concret si sigur al acestui caz nu intereseaza pe nimeni! De ce au impresia institutiile Mass Media ca acest cancan chiar prinde la public? Sorry! Pe Valea Oltului sunt sute de accidente saptamanal. Ii pasa cuiva? NO! (Apropos, spre Sibiu se poate merge si pe ruta Curtea de Arges- Calimanesti :)) Is the best way to go ... By best i meant the SAFEST way). Oki. Daca faceam eu accident apoi eram bagat in puscarie. Nicio judecata, NIMIC! VINOVAT! In cazul Huidu, puscaria... nu ii vad rolul. 8 ani de puscarie, dupa care omul iese si se urca iar la volan. Parintii copilului sunt morti, e doar el singur! Daca ar fi sa judec eu cazul acesta Ar plati o amenda zdravana, I-as ridica permisul si dreptul la a conduce, pe viata, si l-as obliga sa il adopte pe copilul ramas orfan! Sa bagi pe cineva in puscarie nu ajuta la nimic. Copilul ala ramane oricum fara familie, Huidu oricum iese peste 8 ani sau chiar mia devreme si se urca iar la volan. Alt accident, alti 8 ani! Nu stiu cum de nu v-ati prins de faza : Omul o cauta cu lumanarea! fara sa stie ca uneori mai si gasesti ce cauti! Imi pare sincer rau pentru el, dar data viitoare sa nu uite ca moartea e pentru fiecare : saraci, bogati, vedete, oameni simpli! Iar celor din presa le-as sugera sa nu uite ca acest accident nu e un lucru de tinut prima pagina o saptamana, nici un mare subiect de cancan, ci un moment dureros din viata cuiva, si ca astfel de lucruri nu sunt mai dureroase sau mai importante daca li s-au intamplat persoanelor publice, ci ele se pot intampla oricui!  As dori sa primesc un newsletter pe e-mail atunci cand se termina cancanul asta. Nu de-alta dar vreau sa mai citesc si eu ziarele si macar sa am ce citi! Multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu